close



 

„Porozmawiajmy o jakości” w Carrefour Arkadia

 

Carrefour rozpoczyna spotkania z klientami pod nazwą „Porozmawiajmy o jakości”. Pierwsze z nich odbędzie się już w najbliższy czwartek 17 maja, w godzinach 10:00-16:00 w hipermarkecie Carrefour Arkadia. Osoby, które odwiedzą sklep Carrefour, będą mogły skorzystać m.in. z profesjonalnych porad dietetycznych. Eksperci sieci zaprezentują także Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą SENS, którego oznaczenia znajdują się na wybranych produktach marek własnych oraz na wyłączność Carrefour.

 

Celem inicjatywy „Porozmawiajmy o jakości” jest promocja zdrowego odżywiania i przybliżenie klientom innowacyjnego systemu SENS, który umożliwia łatwiejsze komponowanie zbilansowanej diety. Warto dodać, że Polska jest pierwszym krajem, w którym został wdrożony ten system.

SENS stanowi innowację w branży spożywczej, jest uzupełnieniem obowiązujących informacji żywieniowych. Składają się na niego czytelne grafiki, które umieszczone są z przodu opakowania i informują konsumentów o zalecanej częstotliwości spożycia opracowanej na podstawie wartości odżywczej produktu. Jest to system pozytywny, który nie wyklucza żadnego produktu. SENS dzieli artykuły spożywcze na cztery kategorie: takie, które można spożywać bardzo często, często, umiarkowanie oraz sporadycznie lub w małych ilościach. Specjalne grafiki umieszczane są na artykułach spożywczych z logo Carrefour, „Jakość z Natury Carrefour” oraz na opakowaniach marek na wyłączność.

 

W najbliższy czwartek w hipermarkecie Carrefour Arkadia, klienci sieci będą mogli otrzymać zalecenia żywieniowe i skorzystać z porad dietetyka. Pracownicy Carrefour zaprezentują także Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą i jego korzyści dla klientów. Osoby odwiedzające stoisko, będą mogły również skosztować produktów marek własnych Carrefour.

Event w Warszawie będzie pierwszym z cyklu spotkań. Kolejne odbędą się w wybranych sklepach w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi. Akcja potrwa do 12 czerwca.

 

Inicjatywa „Porozmawiajmy o jakości” jest elementem kampanii „Z miłosci do Zdrowia” realizowanej przez Carrefour od 2014 roku., której głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. W ramach kampanii realizowane są m.in. projekty edukacyjne, takie jak program ABC Zdrowego Żywienia. W 2018 r. Carrefour jest także partnerem dużych wydarzeń sportowych, m.in. 75. Tour de Pologne, maratonu w Gdańsku i półmaratonu w Krakowie. Warto dodać, że w ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

 

Zapraszamy!





Imię / nick
Treść komentarza